20 Eylül 2012 Perşembe

Küçük Bir Etki!

4+4+4 eğitim sisteminin, 66 aylık çocuğun okula gönderilip gönderilemeyeceğinin tartışıldığı, lise ve üniversite giriş sınavlarının her sene değiştiği ve ardında her sene yeni madurlar bıraktığı bir eğitim öğretim yılı daha başladı bu hafta.

Artık bir öğrenci kimliğim olmadığı için bu eğitim öğretim yılının başlaması beni sadece İstanbul trafiğine çıkacak olan 12 bin öğrenci servisinin yaratacağı yoğunluk nedeniyle ilgilendirdi. 

Sonra bir daha düşündüm. 66 aylıklar, 4+4+4 tartışmaları derken kaçırdığımız bir noktayı fark ettim. Acaba tüm bu tartışmaları zerre umursamayan, yeni eğitim öğretim yılını heyecanla ama korkuyla bekleyen, çantası, ayakkabısı, elbisesi olmayan 66 aylıklar, 76 aylıklar, 86 aylıklar yok mu bu ülkede! 

Gaziantep Oğuzeli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu 'ndan Cemalettin Öğretmen'den cevap geldi. Evet! Bu ülkede hiçbir şeyi umursamadan yalnızca okumak isteyen ama okumak için ihtiyaç duyduğu birçok şey olan  çocuklar da varmış. 

İşte o çocuklara tam 32 koli giyecek ve oyuncak gönderdik. Bir vakfın ihtiyaç fazlası olan giyecek ve oyuncaklarından kullanılabilir durumda olanları tek tek ayıklayıp paketledik. Yeni eğitim-öğretim yılında en azından bir süre rahat etsinler diye! 


Küçük bir etki yaratmaktı tek amacımız. Onların hayatlarına dokunmak ve onlara onları umursayan birilerinin olduğunu göstermek. Sadece deprem olduğunda anneleri, babaları öldüğünde değil. Birkaç resim geldi Cemalettin Öğretmen'den bize. Aslında her şeyi anlatan birkaç resim;








Başkalarının hayatlarında küçük de olsa bir etki yaratabilmenin mutluluğu ile..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder